maanantai 30. syyskuuta 2013

Miten tätä blogia oikein ajetaan?!

Noniin ja eikun harjoittelemaan tätä blogin käyttöä!


Yleisön toiveesta ajattelin aloittaa tämän blogin mikä kertoo kokkailuistani pojalleni. Teen suurimman osan siis soseista ja velleistä itse.

Innostukseni kokkailuun on alkanut jo ihan lapsesta kun sai katsella äidin kokkailua ja leipomista. Äidilläni oli pitopalvelu mitä hän pyöritti kotonamme, minä olin aina hyvin innokas syömään loput taikinat ja maistelemaan äityiinin herkkuja!

Olen opiskellut Catering-alan perustutkinnon ja AMK Restonomi-tutkinnon.
Nyt olen ravintolapäällikkönä paikallisessa ravintolassa ja kokkailuinnostus senkun jatkuu äippälomalla täällä kotona. Olen aina ollut erittäin kiinnstunut lasten ravitsemuksesta ja kouluaikoina olen perehtynyt aiheeseen monissakin harjoitustöissä. 

Nyt kun olen itse äiti niin minulle on erittäin tärkeää, että tiedän mitä lapseni syö ja mistä se on peräisin. Siispä alkoi tämä "sosetehtailu"

Tänne blogiin kirjoitan ja kerron erilaisista valmistustekniikoista ja resepteistä aivan alusta alkaen. Kaikkihan ei kuitenkaan mene aina niinkuin Strömsöissä, mutta aina oppii jotain uutta!
On hyvä jakaa tämä tieto ja kokemukset muiden kanssa jotka haluavat vinkkejä omaan kokkailuunsa! :)

5 kommenttia:

  1. Hienoa hienoa :)!!! Vaikka meillä noi soseet ei ihan ajankohtaisia ookkaan!

    VastaaPoista
  2. Hei jes, mekin jäädään sseuraileen, vaikka ei soseita vielä maistellakaan :):)

    VastaaPoista
  3. Kiva saada yleisöä meidän sosetehtaalle, pian päästäänkin jo lihoihin ja puuroihin tutustumaan! Jännää! ;)

    VastaaPoista